Super Lördag!!! 😋😆

Hej alla! 😄
Nu börjar super lördag!😝
Veckans Spel:
The Sims 3 Årstider!
(Har ingen bild, min låsknapp är trasig så jag kan inte ta några sånna bilder! 😆)
Jätte kul spel! 😋😆
Har det själv! 😝
På Sommaren blir det midsommarafton, på våren är det Alla Hjärtans Dag, på hösten är det Halloween, och på vintern är det Jul!! 😝😋😆
Det är, ja, som jag sa JÄTTEKUL!!! 😋😆😝
Veckans Halloween-Sminkning:

Riv-sår! 🌔👻🎃
Jag köpte fake-blodet på Butterix i Uppsala! Jätte bra! 👻🎃
Det känns som typ... Gelé, och det torkar väldigt långsamt! 😝
Men det ser och håller jättebra! 😋😆
Och den passar så bra till Halloween Sminkningar! 😋😆


Hejdå! 😆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0