Super Lördag!! 😆

Hej alla! 😄
Nu börjar Super Lördag! 😝
Veckans Godis:

Polly! 😆
Jätte gott! 😋
Kan typ äta hur många sånna som helst!! 😋😆

Veckans App:

Rudolph Cam! 😆
ÄLSKAR den här appen, och den passar parfekt nu till jul! 😉
Man fotar jätte roliga bilder med den!! 😋😆
Här är några bilder jag har fotat med den:



(😂😂😂)
Veckans Jul-Sminkning:

Rudolf!! 😆
Du behöver:
Ansiksfärg (Röd, vit)
Mascara
Vit Ögonskugga! 😋😆
Rött läppstift
Hur du gör:
1. Måla din näsa... Ja, röd! 😂
2. Låt näsan torka (😂) Måla "Blänk" med vit färg på den!
3. Måla läpparna röda med det röda läppstiftet! 
4. Måla ögonblicket vitt med den vita ögonskuggan! Måla sedan prickar som går utåt vid ögonvrån! 😋😆
KLAR! 😝

Hejdå! 😋😆

Kommentarer
Postat av: PacMannen

Har du fått några att börja blogga?

Svar: Jag svarar på det i frågestunden! :D
Dizzed och kirby8

2013-11-25 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0