Skolan -.- ...

Hej alla! :D .
Ska bara skriva ett litet mellan kort inlägg, måste skriva klart min läxa -.- ...
Men ahja! :D .
Idag har jag varit i skolan.. -.- ... Jobbigt! D: -.- ..
Är lite trött!
 
TAPPA INTE PENNAN I SKOLAN!!
Ingen Penna = Inga svar
Inga svar =Inga betyg
Inga betyg = Ingen skola
Ingen skola = Inget jobb
Inget jobb=Inga pengar
Inga Pengar = inget hem
Inget hem = ingen mat
Ingen mat = Svält
Svält = Inget liv
Inget liv = Död!
SÅ TAPPA FÖR STJUTTON INTE PENNAN!!! :D :D .
 
Hehe ja.. ;) .
Jag fikar lite just nu! :) .
Bloggar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0