Pyssel!! :D .

Hej alla! :) .
Pysslar förfullt här :D .
Har just köpt en massa pyssel, och färger! :D .
Har gjort en godis burk, en fågelholk, en pysselbok, en penna och så har jag målat på min spegel! :D .
Jag tycker att spegeln ser lite tråkig ut, så jag köpte glasfärg, och det funkar SUPER BRA!! :D .
Har målat fullt med Bad Piggies, hundar, super Mario, våfflor, smileys, bokstäver, stjärnor på min spegel! :D .
Jag visar en bild på det senare! :) .
Jag älskar att pyssla, fast det dåligaste är att man måste vänta på att målarfärgen ska torka -.- ...
Ahja! :D .
Hejdå allihopa! :) ;) :D .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0