Lite blandat! :D .

Hej allihopa! ;) :) .
Jag tror att jag har fått ett mygbett! Det kliar! D:
Men det kan ju betyda att somaren är på väg! ;) :D :) .
Ehh... Ja.... Och här är något helt annat! :D  :
 
Jag kommer lägga upp den nya headern snart, kanske imorgon! :) .
Hehe... :) .....
 
Jag längtar tills ikväll, då ska vi äta Bad Piggies våfflor, mums! :love: .
Jag ÄLSKAR våfflor, den bästa maträtten typ! :D :D .
 
Idag hade jag träslöjd, man skulle göra en hylla!
Jag är snart klar med min hylla, det är en gris på den! :D .
Nästa vecka kanske jag är klar med den! ;) :) :D.
Gaaah.... Det är så jobbigt med vissa saker i träslöjden!! D:
Man får typ stickor hela tiden! :D .
Men det är också kul! ;) :) :D.
 
Och det var engelska prov i fredags! Tur att jag var sjuk då! :D .
Men då hade jag även "Klassens Timme" så den missa jag D:
Min fröken har inte märkt att jag har missat provet, tror jag! :D.
Hon var nämligen borta då, så en vikarie kom! :question: .
 
Ehh... Ja, och det var lite saker om mig! ;) :) :D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0