Kattungarna!! :D :) .

Hej alla! :) .
Idag kl. 4.00 på dan ungefär så fick min katt Knut kattungar!! :D .
Dom är helt nyfödda nu!!!<3<3<3 :D .
Den kullen är döpta efter äppelsorter! :D .
Här är dom:
 
Lobo heter den här! :) .
Det är en kille (Den första som kom ut).
 
 
Katja är denna sötnos! :D .
Det är en tjej! :D (Den andra som kom ut). :D .
 
 
Åhhh..... Lilla Molger!!!<3<3 :( :( ;( .
(Han föddes död!!!) ;( D; 
Jag föll i gråt när jag fick veta att vi inte kunde rädda honom! ;( .
Det är en kille (Den tredje som kom ut).
 
 
Här kom den efter Molger (Om inte Molger hade varit död så hade inte denhär klarat sig!!)
Det är en kille! :9 .
Molger offrade sig för att denna skulle leva!<3 .
Han heter föresten Mio (Den sista som kom ut).
 
Molger begravde vi! D; ...
 
Eftersom att det var min katt som födde domhär så fick jag bära honom i denhär lådan! (På lådan stod det Molger).
Det såg ut som om Molger log då, det var för att han rädade sin lillebror Mio!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0