Bad Piggies!!!!!! :D :D :D .

Hej allihopa! :D.
Ingen kan knappt tro hur galen jag är i Bad Piggies! :D :D.
Det finns nog ingen som tycker om det lika mycket som jag! :D :D .
Jag har beställt 3 Bad Piggies tröjor, jag väntar tills dom kommer!!! X3
Den ena står det "Bad Piggies" på och så är det en gris! :D.
Och en tiill är det Dath Wader (?) Grisen och det står "Välj den mörka sidan".... Ja, fast på engelska då! :D .
Och den sista är blå och fullpropad av grisar på tröjan och så står det "Nom, Nom, Nom" :D.
Jag kan ta en bild på dom när dom kommer, hehe! X3..
Och om ni får problem, följ löftet ;) : 
 
Oj oj... Vad stor :O... Ahja! :D.
Hejdå allihopa! ;) :D .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0