Våren är snart här! :) .

Hej allihopa!
Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men jag har varit i Thailand,
och sen har skolan börjat efter sport lovet och jag har haft mycket att ta i! :) .
Men nu kan jag iallafall blogga mera! :) ;) :D .
Snart är våren här!
Fast för mig är det fortfarande täckt med vitt snö och is överallt typ! :) .
Men fåglarna har börjat att kvittrat, och snön håller på att smälta! :) .
Så det blir nog vår snart! ;) .
För några andra så är det nog redan vår.
Våren, då börjar fåglarna att kvittra, och bara några snö fläckar är kvar! :) .
Sen blir det sommar! ;D :D , Och höst! :D ;D :) .
Men ahja, passa på att leka i snön och åka pulka nu, snön håller nog på att smälta! ;) .
Vi ses allihopa! :D :D .
P.S. Eftersom det är vår så har Panfu ett super erbjudande, nu kan man bli guld panda föralltid! ;) :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0