Snart påsksaga! :) .

Hej allihopa! :) ;) .
Nästa vecka (Eller någon annan dag) så ska jag skriva en påsksaga, tror jag! :) .
Jag ska rita bilderna och komma på en saga om påsk! :) ;) .
Förlåt för att jag inte skrev på bloggen igår.... :). 
Och gissa vad jag ska göra nästa vecka på skolan................. PRAO! :D.
Det är liksom att man provar ett jobb och se om man vill jobba med det i framtiden! :) .
Jag ska PRAOA hos min moster, för att hon syr saker som: Gosedjur, kattpuffar, kläder
och mer! :) :) .
Jag ska sy en påsk kyckling, och mer påskiga grejer! :) .
Hejdå Allihopa! :) :) .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0