Snart Påsk!!!!! :D :D .

Hej allihopa.
Snart är det påsk!!!! :D :D .
Påskens färg är gul, som ni säkert vet så ÄLSKAR jag gult ;) .
Och det finns kyklingar, målade ägg, höns, tuppar, påskmust, påskmat, våfflor, kaniner, harar
och mer! :D :D .
Jag kanske ska, under påsken skriva en påsk saga! :) :) .
Men iallafall, idag gick jag till pysselbutiken och köpte en hel påse full med påsk pyssel och godis
och sånt! ;) .
Så nu har jag smaskat på färglatt godis och pysslat med påsk pyssel! ;) :) .
Men nu ska jag se en film! ;) :) .
Hejdå allihopa! ;) :) .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0