Påsken kommer! :D .

Hej allihopa! :D .
Imorgon PRAOAR jag!!! :D .
PRAOar gör man i skolan, man provar ett jobb och se om man vill jobba med det i framtiden.
Jag ska PRAOa hos min moster, för att hon syr saker som: Gosedjur, mössor, Kattpuffar, kläder och mera! :) .
Jag ska sy saker till påsken! :) .
Nästa vecka kommer påsken! ;) :) .
SÅ KUL!! :D .
För några dagar sen så var jag i en pysselbutik och köpte en hel stor påse FULL med påsk pyssel, och lite andra grejer om påsken! ;) :) .
Hejdå allihopa! ;) :) .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0