Vi sees! :D .

Hej alla! ;) :) .
Ok, dålig rubrik, jag vet -.- (Jag hittade inte på någon annan rubrik).
Meen, jag ska till stan i typ.... flera timmar! :D .
Jag kommer hem typ....... sent på kvällen! :D .
Jag bloggar då! :D .
Och förresten, vet ni vad jag har fått??
Ok, det klart att ni inte vet men.. ahja -.- .. 
Jag har fått MIO!!! :D .
En katt, hehe! :) .
 
Japp, ni kanske har sett att jag har bloggat om den här kattungen förut? ;D .
Hans syskon och honom har öppnat ögonen idag!<3.
Ok, skumt inlägg! -.- ..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0