Sjuk! :(

Hej alla! :D .
Förlåt för att jag inte har bloggat på några dar, jag vill bara säga att jag har blivit JÄÄÄTTE förkyld :( ..
Jag är jätte varm, samtidigt som jag fryser (Jag vet... Skumt...), Jag är snuvig, ont i huvudet, känns som om jag nyss har vaknat, mina ögon håller på att rinna, jag vibrerar, det kliar och gör ont i halsen! :( .
 
Om ni är förkyllda, som jag, så har jag några tips om hur du ska må bättre! ;) .
 
Te + Honungsvatten!
Det är enkelt att göra te, värm vatten, lägg i te-påsen, tillsätt med några socker bitar eller honung och VIPS,
så har du gott te! ;) . Te hjälper mot: Ont i halsen försvinner, man håller på att bli lite mer friskare!
Honungsvatten Är ännu enklare att göra, verm vatten och tillsätt en skedd honung! ;) . Honungsvatten hjälper mot: Honungen hjälper mot Ont i halsen + Känns lite bättre med vattnet :) .
 
Glass + Godis! :D .
Det här är min appsllutna favorit-sak när man är förkylld! :D .
Ät glass och godis, det hjälper faktiskt! ;) . Men fråga först om du får...
Glass hjälper lite gran mot halsen + sockret i glassen innehåller energi och energi behöver man
för att kroppen ska ta bort förkyllningen! :D. Godis innehåller också socker (Såklart! xD) Och, ja, precis som
glassen! :) . Energin i sockret hjälper mot förkyllningen! ;) .
 
Vatten + Medecin!
 

Det är bra att dricka och vila när man är sjuk, så vatten hjälper bra! :D. Och så kan du vila... Kanske utomhus? 
Det finns inget häligare än att sova ute! ;) . Men akta dig för myggen! O.O ...
Medecin hjälper ju mot ALLA sjukdommar! ;) . TIPS: Alvedon (?) Kan hjälpa väldigt bra! :D .
 
Frukt och Grönt! :D .
 

Frukter och det hjälper mot ALLT! :D . Så ät mycket frukter och så! ;) .
 
Sååå... Ja! :) . ALLT det där hjälper VÄLDIGT bra! :) .
Ahja, hejdå! ;) . Bloggar sen! xD.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0