10 Saker att göra på Sommarlovet! ;) .

Hej alla! ;) .
Jag vet, jag har inte bloggat på två dagar men internet krashade HELA tiden då :( .
Ahja, jag tänkte, nu är det ju sommarlov så om du inte hittar på något att göra på lovet 
så har jag tipsen! ;) .
 
1. Plocka bär och köp glass, blanda dina favorit bär med glassen, kanske ska du lägga i frysen, en egen glass! :D MUMS!
2. Packa mat, bakelser, och frukter o cykla iväg där du ALDRIG har varit och ät picknick! :D .
3. Spela in på din mobil/Kamera, klipp ihop dom bästa snuttarna, och gör i slowmotion eller jätte snappt! så har du en egen sommarvideo! :D. Lägg på musik om du vill! ;) .
4. Regn? Inga problem! :) . Du kan:
-Bada i ösregn.
- Vara inne hela dan, städa, fixa, pyssla, se på film och allt möjligt! :D .
5. Köp en massa glass, rita av glassarna på ett papper och ge poäng (1-10) Utse sommarmumsbiten! ;) .
6. Dåligt väder? Spela en massa spel, och utse det bästa spelet! :D .
7. Utmana någon du känner, ha två våffelstrutar i sitt eget glas, plocka fram glass, cola sås, chokladsås,
grädde , strössel och mer, den som gör den godaste/snabbaste glassen vinner! ;) .
8. Luta dig mot ett träd, läs en bok/kp-tidning eller lyssna på musik, eller bara vila! :) .
9. Sov över med en kompis i ett tält, på gården eller på en campingplats, prata, fråga om ni får grilla marshmallows, lyssna på nattens ljud! :) .
10. Ha ett underbart sommarlov, upplev små äventyr kanske? eller slappa för det mästa! Sommarjobba för pengar? Hur som helst, gör det du känner för! ;) .
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0