Regn = Film time! ;) .

Hej alla! :) .
Ahh, det totalt SPÖREGNAR där ute -.- ...
Själv sitter jag hos datorn och käkar godis! :D xD .
Meen, eftersom att  det regnar så tänkte jag att man kunde ha ett video-maraton! :) .
Videor från youtube alltså! :) .
Sååå, här är en hund som pratar xD :
 
 
Jag skrattar SUPER MYCKET!!! xD.
 
 
Såå sjuukt sööt HUND!!!<3
Varför vara ute i spöregnet när man kan baka SUPER COOLA cupcakes??
 
 
Och till sist, roliga djur!!! :D .
 
 
Jaha, nu har det slutat att regna, japp -.- ... Precis när man hittade på nåt att göra!
Ahja, det är ju fortfarande blöt ute, och vem vill vara ute när det är blött??
Hejdå allihopa! :) .

Kommentarer
Postat av: Britta

Har skrivit ett helt inlägg om ödlorna och svarat på dina frågor! :D:D gå gärna in och titta! :)

Svar: Jaa! Tack! :D .
Dizzed och kirby8

2013-06-08 @ 19:21:39
URL: http://fotofilmadreamb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0