Mums! :) .

Hej alla! :) .
Idag har det varit... hur säger man.. en "Matig dag".
Jag vet, det låter TOTALT knäppt men:
Frukost: Två mackor! :D .
Lunch: Kakor (Singoalla Cheesecake, Singoalla päronglass, Marabou)! :) .
Middag: Kött, med potatis i ugn (Smaskigt!) .
Och nu, om en stund ska jag se på min dator och se ett program, och äta
Trekants-Mackor, Bär, frukt och dricka te! :D .
 
Har varit osäker på att dricka te när jag var liten, trodde det var äckligt :P,
men jag provade en dag och det var godare än vad jag trodde! ;) .
 
AHja, måste gå nu! ;) . FÖrlåt för kanske ett "Tråkigt" eller "Konstigt" inlägg men jaja! :) .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0