Iphone, bästis O lite andra saker! 😝

Hej alla! Eller tjena eller nåt sånt! 😝
Ahja, hade inget för mig så jag tänkte blogga lite! 😉
Paolina (Min bästis) kommer snart! 😊
Sååå jag bloggar på kvällen igen... Typ! 😆

Senaste nyheter om mig: Jag har ont i min stortå! 😱 Jag bröt en tå förra sommarlovet, jag kanske har gjort det det här sommarlovet också! 😅

Det här inlägget är nog ganska konstigt, men.... Ja! Vad finns det att säga egentligen? 😂

Jag skriver detta på min iPhone, jag hatar att skriva på iphones!! 👿😡
För att:
1.Jag skriver alltid fel på en attans iPhone!!! 😠
2. Min iPhone totalt "Måste" ändra allt jag skrivet... Te.x om jag skriver "Heej" ändrande den till "He" 😡
3. Jag kan inte lägga upp bilder på bloggen med min iPhone det står bara: "Kunde inte lägga upp bild"!!! 😡😠

Men det som är bra är att jag kan lägga upp smileys (😋) med min iPhone!

Ahja, nog om det! 😋
Måste dra nu, hejdå! 😉😝


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0