Tips För En Super Picknick

Hej alla!
Tänkte skriva lite sommarinlägg nu i sommarlovet! :) 
Så här kommer Picknick Tips! :D ;) :
 
Tips för mat:
 
1. Ta med frukter och grönsaker, kanske jordubbar, hallon, blåbär och vindruvor?
2. Ta med några mackor, alltid gott!
3. Ta med kanske bakelser, muffins och glass? 
4. Ta alltid med någon dricka, vatten eller saft!
 
Tips För Platser:
 
Tästa att ha en PickNick där du aldrig har varit, eller varför inte i parken,
eller om du inte orkar cykla iväg någonstans så ha en PickNick i din trädgård!
 
Tips Att Ha Me Sig:
 
1. Papper och penna, om du vill rita där!
2. Kankse en tidning att läsa!
3. Cykel
4. PickNick filt, köp en eller gjör en själv!
5. Dricka!
 
Andra Tips:
 
1. Ha med en mobil, om du vill ringa nån eller ta ett kort (Smyg ta kort på andra kanske...)
2. Matlåda, så du kan packa maten med!
3. Ha en PickNick när det inte är regn!
4. PickNick filt såklart!
 
Och ha en Super PickNick! ;D ;) :) :D .
Hejdå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0