Regn? Tips? :)

Hej alla läsare!
Det är dåligt väder ute och igår var det regn... Hurra? -.- ...
Ahja! Lugna er, jag har tipsen! ;) .
Tips för dåligt väder:
1. Var inne hela dan, gör det du inte har tid med när du är ute! Kanske städa, eller
spela spel! :) .
2. Ha en filmdag, bjud över kompisarna! Sätt kanske på er pyjamasar? Se på film och spela spel med varandra
hela dan, glöm inte gottisar! :D .
3. Inget är häligare än att bara i ösregn! :) 
 
4. Gör isglassar! Ta ett pappersglas (Eller nåt) och häll i joucie (?) och frukt! :) .
Lägg den i fysen och sätt i en glasspinne, vänta tills imorgon, då kanske det är sol?
Njut av glassen! :D .
 
5. Pyssla hela dan, en riktigt mysig pysseldag inomhus är alltid härlig! :D xD.
 
Ok, kanske inte så många tips, men, men! :D .
Hoppas dom var bra! xD.
Hejdå, bloggar sen!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0