Igår!

Hej alla! ;) :) .
 
Igår vaknade jag och såg på Sommarlov, efter det var Paolina hos mig!
sen gick jag på promenad med Simpson på kvällen! Han är så fiin!<3

 
Det är inte min hund, men det är min mosters! :) . Han känns som min hund!<3
Får förestten inte ha en hund tills jag flyttar hemifrån, min pappa är allergiskt! :( 
Jag älskar..... ALLT med hundar! :D .
 
Hursomhelst! :).
Efter promenaden gick jag hem och såg på film! :) .
Har ingen anning om vad den hette..... Eller vad den handlade om! xD
Och sen Skypade jag och Paolina På studsmattan! :) .
Och sen gjorde jag det mysigt i mitt rum och sov! :) .
 
Det var lite från igår! :) . Bloggar sen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0