20 dag Knut! :D .

Hej Allihopa! :) .
Jaa, idag är det 20 dag Knut, så då slutar man fira jul!
Men en till jul kommer ju! :) .
Aldelles nyss var jag och dansade runt den stora granen på torget, det var stjärn-himel och granen lyste upp mörkret! :D :) .
Och nu var det bara snö på marken, inte så mycket is! ;) :) .
När vi hade dannsat klart runt granen fick alla en godis påse! :D ;D ;) :) .
Fast man fick tränga sig förbi lite grann för att få en godis påse! :S :) :D .
Men tillslut fick jag en och då gick jag hem.
Det var verkligen kallt där så min pappa gör varm choklad just nu! :D ;) :) .
Och jag bloggar och äter ur min godispåse! :) ;) .
Jag tror att jag ska blogga imorgon, vi ses! ;) :) .
Hejdå allihopa! :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0