Super Lördag! 😄

Hej alla! 😄
Nu börjar nästa super lördag!! 😆

Veckans App:

RudolphRun! 😆
Man är Rudolf, med röda mulen, och åker släden och lämnar julklappar!!! 😆🎅🎄🎁
Jätte kul, och jätte mysigt spel! 😱😋😆

Veckans Godis:


Dumle Klubbor! 😋
Jätte gott, som dumle..... Fast klubbor! 😆😋

Veckans Pyssel:


(Vart inte en så stor bild, men ahja! 😆) 
Snögubbar!!! 😆
Hehe.... Snögubben i mitten är inte klar än... 😆😉
Men jag köpte dom här på Panduro!! 😝

Såhär ser det ut! 😝
Ganska enkelt att göra och PARFEKT till dom som älskar pyssel! 😋😆

Hejdå! 😆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0