Mitt År! :D

Hej alla! :D
Har sett att andra bloggar har gjort liknade sak, så varför inte tästa? ;)
Hur Har Ditt 2013 Varit?

Jätte braaa!! :D
 
Hände Det Nåt Speciellt I År?
 
Vet inte riktigt, jo, jag har ju varit på kolmården, och det var underbart!! :D 
Meen... Jaa.... Jag vet inte riktigt! :D Men jag kommer ändå ALDRIG att glömma dethär året! :)
 
 
Har Du Fått Ett Förhållande Under 2013?

Förhållande? Alltså blivit ihop med nån? Nepp! xD
 
Har Nåt Dåligt Hänt I Detta År Som Du Inte Vill Ska Hända I 2014?

Skojar du? Trubbel är mitt andra namn! xD
 
Vilka Låtar Kommer Att Påmmina Dig Om 2013?

Har ingen anning! :D 
Kanske
She Wolf - Med David Guetta
Wrecking Ball - Miley Cyrus
Burn - Ellie Goulding

Vad Kommer Du Att Tänka På Till Nästa År?

Satsa MERA på bloggen! Kommer KANSKE bli en video-bloggare också! ;)
Jag funderar på det! :D Heheheheee...... xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0