Gamla minnen… :)

Hej alla! :D
Kanske lite tråkit inlägg, men ahja! :D
Har iallafall kollat igenom alla mina inlägg nyss, haha! :D
Jag minns när jag startade den här bloggen, fast då var bloggen om Panfu, hehe! xD
Men nu har jag typ.... Slutat med Panfu, men vem vet, jag kanske spelar det igen nån gång! ;)
 
Nu är bloggen mer om... Lite vad som helst! xD
Mer om min vardag, och det jag gillar!! xD
Min blogg är nu mer om: Min Vardag, Djur, Coola Videos ;), Bad Piggies, spel.... Och MYCKET mer! :D
 
Och jag har faktiskt lagt upp många bilder på mig själv, jag har fått bättre självkänsla, vågar visa vem jag egentligen är!! xD
För jag tycker faktiskt att JAG är jätteful! xD
Ahja, jag ska ALDRIG sluta blogga, det LOVAR jag! ;)
 
Hittade... Ingen annan bild! xD
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Love

Hur kan du tycka att du är ful?? Du är ju SKITSNYGG!!! :D

Svar: Taack!!! :D :) Du är typ den första som säger nåt sånt till mig!!! :D
Dizzed och kirby8

2013-12-22 @ 11:43:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0