Frågor Och Svar - Frågestunden! :D

Hej alla! :D
Nu ska jag ÄNTLIGEN svara på frågorna till frågestunden!! :D
Förlåt för att jag inte har gjort det tidigare! ;)
Men nu börjar vi med fråga 1!! :D
 
Hehe... Förlåt om jag tog med hela kommentaren, men jag ÄLSKAR denhär kommentaren, visste inte ens att jag hade ett fan!!! xD :D <3
Men ok, jag ska svara nu! ;)
1. Vad Är Din FavoritMat?

Svar: 
VÅFFLOR!!! :P
 
2.Vad Heter Dina VÄNNERS blogga?

Svar: Min bästa vän, Paolina, hade en blogg för länge sen, men hon har slutat blogga..
Men min vän, Britta, har en blogg! ;) Brittan.Se  Där hon bloggar om: Smink, Mode, Vardag och hennes URGULLIGA hund! :D
 
Fråga 2
 

 
Haha! Älskar denhär frågan!! xD
Men ja, jag är JÄTTEGAAAALEN i gröna grisar!!! xD
 
Fråga 3!
 
 
Emmm.... Nej, jag tror inte det... :)
Kanske 2 av mina vänner... Men jag får inte säga deras namn! ;)
Och dom har tillochmed slutat blogga sååå... Jag vet inte! :D
Fråga 4!
 
 
Vet inte... xD
Kanske Nightmare Before Christmas.....  För att den är såå gullig! xD
 
Och då är Jack.. "Pumpans kung" min favorit!! xD
 
Eller Kalle Och Chokladfabriken Haha, för den har varit min favorit sen jag var liten! xD
 
Fråga 5!
 
 
 Asså...... Det är ingen fråga.... Men taack så mycket!!! xD :D
 
Fråga 6!
 
Jaa, jag har EN förebild... Pandania, det var länge sen, men då såg jag hennes blogg och ÄLSKADE den! :D
Hon bloggade då om Panfu, och det gjorde att min blogg också blev om Panfu... Fast nu om lite andra saker! xD :D
 
Hon... Har också slutat blogga... Men om ni vill kan ni endå se hennes blogg, så klicka HÄR!

 
Fråga 7!
 
 
 
 Haha! xD
Tror ni ens att jag har sett dom här filmerna? För det har jag! xD Min syster har tvingat mig att se några av dom! xD
 
Men dom är bra! ;)
Vilken Är Mina Favoritkaraktärer (och varför) i dom här filmerna:
1. Sagan Om Ringen! 

Svar: Har inte sett filmerna, men har spelat Lego-Spelet! xD
Men då är min favorit Sam.... Tror jag att han hette! xD TrådgårdsMästarn! ;D
Varför? Jag vet inte.. det bara är så! xD
2. Thor!

Svar: Utan tvekan Loki! :D Varför? För att han är AWESOME!!!! xD :D Och ond! >:D
3. The Avengers?

Svar: LOKI!!!!! :D xD <3
Varför? HAN ÄR JU AWESOME!! xD <3 :D
 
 
4. Star Wars?

Svar: Boba Fett! xD
Varför? Han är cool! B)
 
5. Thor 2?

Svar: Återigen LOKIIIII!!!!!! xD
 
 
Varför? FÖR ATT HAN ÄR DEN BÄSTA AV DOM ALLA!!! xD <3 :D :)
 
 
Ja, det var bloggens FÖRSTA frågestund! ;) Ska kanske göra en till snart! ;)
Hejdå! ;) :) :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA!!! ;D ÄLSKAR DET HÄR!! Speciellt: "Vad Är Dina Favoritkaraktärer I Dom Här Filmerna?" Och så svarade du bara LOKI!!! xD Ba LOKI, LOKIIII, LOKIIIIIII<3 xD HAHAHA!!!! xD Håller på att garva på mig!!! ;D xD Du är sååå AWESOME!!! xD

2013-12-29 @ 13:49:21
Postat av: Britta

❤️❤️

2013-12-30 @ 00:17:45
URL: http://brittan.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0