5 Olika Jultips! 😆

Hej alla! 😄
Har inget att göra sĂ„ jag tĂ€nkte skriva 5 olika Jultips! 😆🎅🎄🎁
1. Jul-GodisTips(Som man köper:)


Smarties-Choklad! 😋
Jag minns inte vart jag köpte dom hĂ€r, men dom Ă€r SÅ goda!! 😋😆

2. Julsminkning:


Ren! 😆
Det kan man ha pĂ„ julfester, maskerad, julafton eller nĂ„n annan juldag! 😆
Har berĂ€ttat för mĂ„nga gĂ„nger om hur man gör det hĂ€r, sĂ„ ni behöver inte höra det igen! 😆

3. Julgodis (Som man gör:)

KnĂ€ck! 😆
Receptet pĂ„ knĂ€ck hittar du sĂ€kert om du typ söker pĂ„ google eller nĂ„t! 😂

Eller sĂ„ kan man smĂ€lta choklad i micron och hĂ€lla pĂ„ cornflakes, lĂ€tt och JÄTTE gott! 😋

4. Julfilm:

(Fick vĂ€rldens bĂ€sta bild!! 😂)
Nu Ă€r det Jul igen 1 och 2 och 3:an! 😆
JĂ€tte mysig julfilm! 😍


5. Julklappar:

Fokusera pĂ„ mössan, ok! 😉
Men dom hĂ€r mössorna hittade jag pĂ„ BR leksaker, dom finns i olika djur och fĂ€rger! 😝 (Jag var tvungen att prova mössorna, ok?) 

BĂ€st till barn! 😉

Smink, gosedjur och iphoneskal kan vara jĂ€tte bra julklappar (mest till tjejer) 😝
Fast man kan Ă€ven ge spel, godis och om han/hon har ett djur sĂ„ saker till det! 😆

Eller en marschmallows-pistol! đŸ˜±đŸ˜‹đŸ˜†
Har en sĂ„n, stjuter typ alla med marschmallows!! 😝

HejdĂ„! Och ha en god jul! 😝


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (det Àr bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du sÀga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jÀtteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0