Super Fredag!!

Hej alla! :) .
Glömde blogga igår, hehe! xD
Men jag tänkte börja med en grej, vet inte riktig OM jag ska det men... ahja! ;) 
Jag tänkte, att det kunde vara kul, med en "Super Fredag" på bloggen?? ;) 
Alltså, att jag te. x tipsar om filmer, spel, och ger betyg på dom, så kan ni också se/spela filmen/spelet och själv skriva vad ni tycker?? ;) . 
 
Och så kan jag lägga in goda recept till fredagen, och tips för skolan?? ;) 
Tycker ni att det låter bra?? Vet inte om jag ska ha "Super Fredag" Eller "Super Lördag" :s
Vad tycker ni? Skriv i kommentar! :) 
Kanske ska börja idag, eller imorgon! :) .
 
Ska jobba på en halloween header snart! MWOHAHAHAHA!!!! >:)
 
Ahja, vi ses! ;) 
 
En bild på vargar!<3 hehe! xD
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina9

Hej jag tycker om din blogg och det skulle vara kul med en super fredag eller lördag...😃

2013-09-05 @ 16:51:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0