Sommarlovet

Hej alla! 😄
Är så ledsen över att sommarlovet snart är slut... 😣

Träden börjar bli gula och några löv faller...
Det som är bra är att jag fyller år i höst! 😋
Men det är ju inte slut än! 😝

Så.... Gör detta till en super dag! 😆
Eller öva på skolarbete så blir det inte "så" jobbigt... 😃

Tips:

1. Gör ett sommarspel av kartong, papper, penslar och färg! 😉
2. Gör din egen glass, ha en strut, häl i glass och choklad/cola sås med strössel och godis, eller bara hälla i jouice i formar och ha i en glasspinne! 🍦🍨
3. Gör en kalender!
4. Dra iväg på en picknick! Alltid mysigt!
5. Sommarjobba! Plocka bär, gå ut med hunder, diska, laga mat, backa och mer! 😝


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0