Bad Piggies våfflor! :D .

Hej allihopa! :) .
Nyss gjorde jag Bad Piggies våfflor! :D :D :D .
SUPER GODA! :) .
Jag fick receptet i min Bad Piggies kokbok:
 
Mums! :) .
I den finns det Bad Piggies recept (Typ allt innehåler ägg) :D .
Det finns även bakverk som man kan baka! :D som Cheesecake och frukostpaj och chokladshake! ;) :D .
Man äter vad Bad Piggies äter! ;D ;) :) :D .
Om du vill köpa Bad Piggies kokbok så finns den i Angrybirdsshopen! :D .
Sen trycker du på "Special" och sedan på "Bad Piggies" och så kan du bläddra tills du hittar den! ;) :) .
BAD PIGGIES!!!! :D :D :D .
Hehe... Hejdå allihopa! ;) :) .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0