April, april skämt ;).

Hej allihopa! :D
Idag är det Första April! :D.
Så jag ska säga några April-Skämt! ;).
Dom behövs inte upptäckas idag, jag väntar nu på att någon ska upptäcka mitt april-skämt! ;).
Men här är några andra April-skämt:
1. Tryck ut det mästa ur någons tandkräm (inte din) och spruta in ketchup, senap eller något sånt (bara om den personen får äta den) och sedan vänta tills den ska borsta tänderna! :D.

2. Ta ett ägg, gör med hjälp av en nål två små hål i både toppen och botten av ägget, blås i ett av hålen så ägg-vitan och ägg-gulan åker ut, ta en lapp, skriv "april, april" på den och rulla ihop den, lägg i lappen i ett av hålen så lappen är i ägget, lägg tillbaka ägget i äggkartongen, vänta tills någon vill äta ägg! :).


3. Ta ett mjölkpaket, töm ur det, och häl i vatten eller juice eller något sånt, vänta tills någon vill dricka mjölk! :D.


Ja, du kan göra "busen" även imorgon, den 2a april! :).
Hejdå allihopa! :) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0