Angry Birds Toons Bad Piggies! :D .

Hej allihopa! :) .
Nu ska jag skriva resten om dom som är med i Angry Birds toons!
Nu ska jag skriva om grisarna!!! :D :D :D :D .
Grisarna är mina favoriter! ;) :) .
Pigge:
Pigge är den vandligaste grisen, han har många planer om hur grisarna ska ta äggen! :) ;) .
Pigge Hjälm:
Pigge Hjälm är den grisen som har hjälm, han är som en liten chef ibland! :) .
Kung Pigge:
Kung Pigge är kungen av alla grisar, han är störst av dom och han får nästan allt han vill! ;) :) .
Jaa... hehe! :) .
Det var grisarna! ;) :) .
Jag ska snart lägga ut Angry Birds Toons videorna! :) ;) .
Hejdå allihopa! ;) :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0