Angry Birds toons!

Hej allihopa! :) .
Angry birds har börjat med "Angry Birds Toons" :D .
Alltså dom gör typ, en gång i veckan, en angry Birds/Bad Piggies video! :) .
Så jag ska nog lägga ut alla Angry Birds Toons som kommer! :) ;) .
Varanat klipp är med fåglar och varanat klipp är med grisar! :D .
Här är typ reklamen för Angry Birds Toons: 
 
 
Hehe! :).
Jag ska nog presentera fåglarna och grisarna! :) .
Red:
 
Red är den vandligaste fågel, han är som en ledare för fåglarna! :) .
Chuck:
 
Chuck är den snabbaste fågeln.
Bomb:
 
Bomb är den som ja.... den som exploderar om man blir riktigt arg!
Matilda:
 
Matilda är en tjej fågel och hon kan dekorera och laga mat.
The Blues:
 
Jag brukar kalla dom för BluBlus men ahja, dom är alltid med varandra och gör mest busiga saker.
Terence:
 
Terence är den största fågeln, jag tror att han är Reds bror, han är för det mesta tyst.
Äggen:
Ja, dom är... äggen! :). 
 Hejdå allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0