Äffer-Problem! :D .

Hej allihopa! :) .
För några dagar sedan när jag var i affären, så köpte jag mjölk, flingor och sånt! :).
När jag hade valt vilka flingor som jag skulle ta (Det var honungsflingor och Coco pops) så såg jag en stor pöl mjölk bredvid mig.
Jag tänkte "Här har en klant spillt mjölk förutom att torka upp det", men sen när jag gick så kom det mer mjölk pölar och då när jag tittade på min korg så var det mjölkpaketet som hade läckt :D .
Vi sa till en personal och vi fick torka upp det med papper på förrådet i affären.
Asså, det fins mer saker i affären bakom förrådet än vad man tror! :O.
Annorlunda chips, choklad, jäääätte mycket kaffe och chips asså! :O :D .
Jag gick runt lite där och kollade, det var en övervaknings kamera där.
Jag tänkte "Övervaknings kamera.... Asgrymt"!
Vi tog ut allt ur korgen och torkade det!
Men när vi hade torkat upp allt och gick hem så kom jag på att vi glömde flingorna.. -.- ...
Men ahja, jag får köpa dom nästa gång jag handlar, vad som nu kommer hända där igen! ;) .
Hejdå Allihopa! ;) :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0