1:a Oktober! ;) :).

Hej allihopa! :D :D :D.
Idag är det 1:a oktober! :D :D.
Och föresten, alla pandor i Panfu får en kråkkostym om ni gör olika uppgifter. :) :) :).
Så logga gärna in på Panfu, jag ska logga in KANSKE nu! ;) :).
Och jag LÄNGTAR TILL HALLOWEEN!!!!!!! :D >;D.
Och jag fyller år om en månad! ;) :) .
Skicka gärna en kommentar på det du brukar göra på halloween! >;D ;) :).
Jag brukar Klä ut mig och ha Halloween party! ;) :) :D.
JAG LÄNGTAR SÅ EFTER HALLOWEEN! :D :D ;) ;).
Men iallafall.... Jag ska KANSKE logga in på Panfu nu! _;) :).
Vi ses! ;) :)  HEJDÅ ALLIHOPA!! :D.
 
//Dizzed
P.S. Jag kanske ska ändra design på bloggen till Halloween snart.. ;D :) ;).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0