Recept på ögon! ;P .

Hej allihopa! :D :D.
Ja, det är dan efter Halloween (Jag fyller år idag!!! ) :D , men man kan ändå fira Halloween idag! ;D :).
Jag har hittat på ett Halloween recept på ÖGON!! :D :D.. .....
Du behöver:
1. Muffin deg (Ingredienserna till muffins: mjöl, mjölk, smör och rapsolja, ägg, bakpulver! :P ).
2. Smarties/NonStops/ MMS! :P.
3. Rött pyntgelé.
4. Chokladsås! :D.
 
Hur man gör:
1. Vispa ihop alla muffins ingredienser :P .
2. Lägg dom i ugnen i cirka 10 minuter! :P.
3. Lått muffinsen svalna! :D.
4. Tryck in (Inte för hårt) Smarties/NonStops/MMS uppe i mitten på Muffinsarna! :P :P.
5. Rita med den röda pyntgelén blodådror på Muffinsen.
6. Dutta med chokladsåsen så det blir som puppiller i ögonen på smarties/NonStop/MMs! :D :P.
 
RESULTAT: 
Goda, läppiga muffinsins som ser ut som ögon! :D :P ;D ;P.
Hejdå Allihopa! ;D :).
P.S. Nu ska jag öppna pressenter, jag fyller ju år idag! :D :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0