Min Födelsedag! :D :D.

Hej allihopa! :D ;) :) .
Jaa, idag så fyller jag ju år! ;D :D ;).
Och Rosi, Woody, Guldbolly, Redbolly, Helmet, Tiger, Flyffy och Lolo hadde en STOR överraskning till mig ida, Tack sååå MYCKET!!! :D :D !!
Ärsch, det var väl inget! 8). Förresten, jag är Rosi, Dizzeds rosa Bolly! :) ;) :) ;).

Jo, dom hadde pyntat MASSVISS med saker åt mig! :D ;) :P.
Girlanger (Med flaggor som hängde ner och på dom stog det olika bokstäver så det blev: "HAPPY BIRTHDAY" :D :D, Ballongen i olika färgglada färger :P ;) :) :P, och MassViss med konfetti som kom över hela mig! :D :D, jag fick jätte mycket på min nos! :D :D.
Och glöm inte det allra bästa, Dizzed! 8).

Juste jag fick pressenter av dom! :D :D. En MEGA STOR tårta (Som var större än mig) :D :D, och 100 pandamynt som var från Oscar till mig! :D :D, och en egen partyhatt från Rosi, Woody, GuldBolly, RedBolly, Helmet, Tiger, Fluffy, Lolo! :D :D..
Tack så mycket! :D :D.
Varsogod och grattis på födelsedagen! :D :D....
Hejdå allihopa! :D :D.
Hejdå Allihopa! :D :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0