Knäpp skola idag :D .

Hej allihopa! :D.
Nu ska jag berätta idag när... det... var... typ världens knäppaste skoldag! :D.
På rasten så började det med att jag och Hanna sa "God Morgon" till varandra även att det var eftermiddag, och sen slutade det med att Hanna låg på marken och jag stod upp och skrek åt henne:
-DU HAR 10 SEKUNDER PÅ DIG, BERÄTTA VART DOM ÄR!!!!!!! :D :D.
Sen skrattade vi jätte mycket efteråt, Paolina tyckte att vi var jätte konstiga, hon såg allt! :D :D .
Sen hade jag ett slags mål med Po (Ett låtsas slagsmål) så Paolina och Emma fick försiktigt föra bort mig!
Och sen sjön Po en konstig låt på lektionen och min lärare sa åt honom att komma fram framför alla i klassen och sjunga den för alla, och han gjorde det!! :D :D :D :D .
Jaa... det var en jätte knäpp och rolig dag! :D :D :D.
Hejdå allihopa! :D :D :D  :D .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0