I skolan idag!! :bigeyes:

Hej allihopa! :D. 
Äntligen är det Fredag! :D :D .
Och vet ni en helt KONSTIG grej som har hänt i skolan idag?? :bigeyes: .
Ni kanske inte tror mig men: En i min klass, Po (Det är inte hans riktiga namn) stack en PENNA in i HugOs finger!!! :bigeyes: .
Alltså det blev ett Hål och han blödde!!! :O .
Ett hål och blod och sånt!! :O :O .
Och HugO bara SKRATTADE???!!! Alltså hur kan man bara skratta åt något sånt???? :O :O :bigeyes: .
Men ahja, jag KANSKE skriver mer på bloggen sen!! :) :) .
Hejdå Allihopa!! :D :D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0