Helmet är trött idag! :).

Hej allihopa! :) .
Ja, nu sitter jag med en påse iskallt is framför Helmets panna!
DET VAR INTE SNÄLLT!!! :mad: .

Lugn Helmet!! :) . Jaa, Helmet gjorde sitt första lopp alldeless nys! :) :) .
Ja, men den där Mariettan vann! :mad: .

Lugn, Helmet, Man får inte alltid nybörjar tur ;) .
När jag precis skulle leda så trollade den där Mariettan fram någon slags person med horn som gjorde så att jag stannade!!!! :mad: .
DET VAR JU BARA OHYFFSATT!!!!!!! :mad: .

Lugn, det finns säkert mer tårta från igår, vi årkade ju inte äta upp allt då! ;) :) .
Jaa.... Ok då, men jag vill inte träffa den där Mariettan igen! :mad: .

Du kanske träffar henne NÅGON annan dag :S.... Men inte idag, den där Mariettan ska förresten gå i din Pokopets klass! ;) :).
VAAA!!!! NEEEJ!!!! :O .

Lugn, hon är väll inte så farlig! ;) .
Ahja, nu måste jag gå.
Hejdå Allihopa!
Hejdå allihopa! :) .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0