Rosi och Honey.

Hej allihopa! :D .
Honey här 8).
Hej allihopa! Rosi är också här 8).
Haha! :D.... :blush: .....
Mmm.... :) ..... :blush: ...
DizzeD och Kirby8 ska sova över hos varandra.
Dizzed ska sova över i Kirby8s träkoja, alltså! 8).
Och då valde Dizzed att ta med mig till kirby8s träkoja!
Dizzed och kirby8 har nämligen läst panfu bloggen och dä står det att Evron kommer till
slottet... Snart! :blush: .... :bigeyes: ..... läskigt!
Men Honey? Är du rädd :D.
Ämmm... :blush: .... N-Nejdå...... :blush: ....... (Svälj).
Ärsch! När Evron kommer till slottet så går DizzeD och kirby8 dit, och vi stannar kvar i träkojan! :D.
Mmmm... :blush: .
Meeen......... Då vet ni det :D.
Rosi! Vi måste packa tills vi går till Kirby8, minns du???? :S.
Jaaadå! :D......... Emmm............ Vi ses Honey! :love: .
H-Hejdå :blush: .
Oj, juste! Hejdå allihopa :D :) ;).

Jag är ju grön nu! :mad: ..... Ahja! -.- ..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0