GuldBollys Ide...............

Hej allihopa :D.
GuldBolly tänkte starta en maskerad..........
En maserad/Teater faktiskt! :D.
Jaja, Guldbolly :mad: .......
Rosi ska hjälpa mig med dekorationerna, hon är bra på att dekorera! :D.
Woody vill vara med på teatern.RedBolly fixar all ljus.
Honey ska vara med i pjäsen! :D ;).
Ok... :question: . Vilken pjäs ska du ha???
Jag vet inte??? :question: Kan ni andra skicka kommentarer på några pjäser?? Då skulle jag bli jätte glad! :D.
Iallafall!Hejdå allihopa! :D.
Hejdå allihopa! ;) :).
//GuldBolly! :).

Kommentarer
Postat av: Annaaaa

HEEEEJ! Saknar dig sjukt mycket <33

Maila mej :)



Du kan väl typ göra nån klassiker som Rödluvan eller något ;)

2012-05-27 @ 15:18:46
URL: http://haringenblogg.blä

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0