Förlåt! :( :).

Hej alla! :) .
Förlåt för att jag inte har bloggat på typ........ Jätte länge... :(.
För att jag har varit på en kryssning (En Stor Båt Som Åker I Världen).
Det har faktiskt varit skumt i skolan  när jag kom hem! :D.
1. En I min klass har brutigt tummen IGEN, och alla vill skriva sitt namn på hennes bandash! :/ .
2. Några killar säger att dom är FBI agenter :rolleyes: .
hehe :D .
Men iallafall!
Dizzed? Jag är GULDBOLLY! :D.
Iallafall.... Kan vi, starta en maserad/Teater???
Öhm..... Visst???????
JAAAAA!!!!! :D.
Nu gick han iväg.... :question: ........ Bäst att jag kollar vad dom menade.. ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0