Woody Med "Sin" Kamera.

Tja Allihopa!
Woody här! :cool: .
När det var Alla Hjärtans Dag, så skulle Rosi och Honey gå på en picknick på kvällen.
Så jag sa till Fluffy att jag ville låna hans kamera.
Fluffy gav den till mig, men han fattade ointe någonting! :D ;) =) :).
Men jag smög egfter Rosi och Honey.
Dom hade sin picknick.
Och jag fottade DEN HÄR bilden :D :D :D :
 
Haha! :D. Och sen gick jag tillbaka hem! ;) :) :D.
Men vi ses! :) ;).
Tjadå.. Haha (TJAdå istället för HEJdå! ;) ).
:) ;) :D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0