Vem är du i iCarly?

Hej allihopa! :D .
Jag ska göra ett iCarly test nu! :D .
:D :D :D :D . :D :D .
Här kommer det:
1. Vad gillar du?
A. Dataväskor.
B. Teknolegi.
C. MAT!
D. Att vara utan tröja.
E. Konst.
2. Vad gör du när du blir nervös.
A. Går fram och tillbaka, förut råkade jag spotta någon i ögat.
B. Håller på med datorn.
C. Äter mat.
D. Ritar på frukter.
E. Får spel!!
3. Vad är din personlighet?
A. Snäll och rolig.
B. Teknolighet älskare.
C. Tuff och cool till 100%.
D. Knäpp.
E. Konstig.. och... galen....
4. Utséende?
A. Svart rakt hår.
B. Svart kort hår.
C. Blont, lite lockigt hår.
D. Brunt ruffigt kort hår.
E. Svart kort, lite långt.., Ruffsigt hår.
5. Vad vill du helst göra på en vepshow på iCarly??????
A. Sjunga och göra olika knäppa saker.
B. Filma och göra special effekter.
C. Sidekick, göra knäppa saker!
D. Är med ibland och gör MYCKET KNÄPPA SAKER!!!.........
E. Visar sina skulpturer.
 
 
 
 
RESULTAT:
Flest A:n: CARLY! Du är snäll och rolig! Rätt så känd! Du gillar dataväskor och många gillar dig!
Flest B:n: FREDDIE! Du älskar teknolegi och håller på med det GÄMT!!!!
Flest C:n: SAM! Du älskar mat, du är stark och cool, och tuff och du gillar att vara en sidekick! SAM!!
Flest D:n: GIBBY! Du kan vara knäpp, eller rolig, Du hittar på Mycket saker och du gillar att vara utan tröja!
Flest E:n: SPENCER! Du är en bra konstnär och du kan vara rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0