GuldBollys Teater Snart Klar! :D.

Hej Allihopa! :D.
GuldBollys teater är snart klar, och när GuldBollys Teater är klar så kan jag blogga mera! :D :D :D .
Iallafall! :) ..... Det är också sommar så då kan jag inte blogga så mycket :) .
Men GuldBolly vet inte vad för teater det ska vara! :S...
Ni kan väl skicka en kommentar på vad GuldBollys maskerad ska vara?? ;) :)
Jag kanske ska skriva på kvällen! :D .
MEN! Om ni vill träffa mig på Panfu så loggar jag in imorgon! :).
DAG: Imorgon Fredag!
TID: Kl. 2 eller 3 på EFTER MIDDAGEN! :D.
Vart i Panfu: På glassbaren! :D.
VILKEN PANDA SERV: Pandaland om PandaLand är fullt så tar jag Pandamonium! :D
Här är Panda Servarna:
Det här är PandaServerna:
Det var väl allt! ;). Vi seees! :D.
Hejdå! :D.
Hejdå allihopa! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0