Woody.... STÄDAR!!!??? O.O..... 1.

Hej alla...
Hej alla... Jag med den har "Svarta" och tjocka texten är.... ROSI! :D :D :D.
Den BÄSTA Rosi! 8).
..... -.- ......
Hjälp, jag vill städa, städa, NUU!!!
Men Wooody... Varför har du en dammvippa i handen och.... STÄDAR!!?? O.O....
Jag städar! Jag städar allt SMUTSIGT!!
Plää.... Blää...! Woody, Jag fick en dammvippa i  munnen! :mad: ...
Varför.. "Dammvippar" du mig, för?? :mad: .
Nämde jag att jag dammvippade allt "Smutsigt"! -.- ...
GRRRRRRRR!!!! :mad: :mad: :mad: .....!!!!!
Ojdå.... Woody...Du ska nog....
...SPRINGA!!!!!!! O.O!!!
BÄST DET!!! :mad: .
OAAAARRRRRRRGJJ!!!
...... HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!! O.O.
AAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
AAAHHH!!!!! :mad: .
Okej..... Nu.. jagar.. ROsi.. woody! O.O...
Hej alla! Guldbolly här! ;).
HJÄLP MIG, GULDBOLLY!!!!!!! O.O ...
Vaa..??..
Vänd dig om, GuldBolly! -.-... O.O....
Ähh.. Okej!.... Okej... Rosi... jagar... Woody??!! O.O....
Varför det?? O.O....
Du, det är en låååång historia! -.-....
Men kom, vi går och äter pepparkakor med glasyr! ;).
YEEES! :D.... Vi får se vem som tar den STÖRSTA pepparkakan! ;).
HALLÅ???!!!! HJÄÄÄLP MIIIIG!!!! O.O....
DAGS FÖR DIG ATT FÅ SPÖ!!!!!!
Ärligt?? -.-..... AV en rosa bolly?? -.- ... Okej, ärligt! JAA!!! HJÄÄÄLP MIG!!! O.O...
Aj, aje AJ!!!!! O.O...
Vad tror du, dizzed??
Han klarar sig, jag looovar! ;)
Okej.... :).


//GULDBOLLY! :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0