Tillbaka blick på boggen... Typ! :D.

Hej allihopa! ;) :).
Jaa... Nu är det ju ett nytt år! :D :D :D.
Och det har hänt myckt saker i bloggen typ, både spännande, glada, och gulliga saker! :D.
Och massor av mera! ;) :).
Dom glada:
Ni har vetat vad mina glada bollysar gör! :D.
Ni har fått se riktiga bilder från en kamera, dator, mobil och sånt :D.
Bild på mig
Lufsen äter GodisTuggumi Bubbla :D.Frukosten ;D.Glass Mums mums :D Ägg Tviling 1 ;D.Lyxig glass ;D.
Jag har gjort ny design och headers och Molle och Chattbox till bloggen! :D.
600
Jag har ritat bilder och vissat på bloggen! :D :D :D.
Jag (Och Kirby8) har bloggat om PANFU :D :D, movistarplanet och mer spel! :D.
Jag har gjort massor med sagor i denna blogg! :) :).
Jag har gjort sagor i denna blogg! :D.
Jag och Kirby8 Har kommit på Pandablogg-Listan! :D :D :D.
Spännande saker:

Jag har visat vad som gömmer sig och spännande saker som händer i Panfu! :O.
Skärmbild över Panfu
Jag har gjort spännande sagor om Panfu och sånt!
Och mer saker! :D.
Gulliga Saker:

Mina bollys och pokopets och woobys! :D.
Och mina söta katter! :D.
Prat:

Jaa.... Det KANSKE var allt... KANSKE! :D :D.
Och OM jag har glömt en sak så skriver jag det i samma inlägg..... Eller i ett annat inlägg! :D.
Oj, vad långt inlägg! :O :D.
Oj, föresten:
Jag har lekt med mina vänner och skrivit massor med länkar, och så har jag visat videor! :D :D :D.
Hejd Allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0