RedBolly Skriver om olika!

Hej alla!
RedBolly här -.- ...
Jag vet att jag inte brukar "Skriva" så mycket i bloggen, Men jag undrar iallafall vad mitt namn
ska vara??
Jag vill ha ett namn som är lätt att säga typ,
det ska vara coolt nästan och mer!
Men vilket namn ska det vara??
Jag ska lista ut det snart!
Föresten... bara så att ni vet...
Hej Falkon! Falkon, maten är klar!
Föresten, blogg läsare, jag är ROSI! ;).

Men kom nu, RedBolly! -.-....
Maten är klar! KOM NUUU!!!
Där gick hon! ;).
Men jaja! -.- ... Jag måste gå, vi ses! Jag kan berätta den saken som jag skulle bärrätta
senare! ;).
Hejdå, tjaa!

Kommentarer
Postat av: caastor

Du, jag är nog den första som har kommenterat det här men jag älskar det du har skrivit får jag träffa dej på panfu :D jag vill träffa dej klokan 18.20. på panfu på söndag den 4 mars jag hetter caastor och är i glass baren :) sen kan vi gå hem till mej. hejdå :B.

2012-03-03 @ 20:21:57
Postat av: caastor

men vad typiskt min boli bet mej aaaaaj :( typiskt att bolis bitter en men sont är livet här om dan ville bollisarna ha mat och ville nästa äta upp mej :O jag skulle gärna vilja bli din vän om du inte är en bolli men tur är jag ingen plug häst hu så här skulle jag se ut i så fall :B. men hejdå tack för mej

2012-03-03 @ 20:29:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0