Godis påsar! :P.

Hej Allihopa! :D :) ;).

Det är Fredag den 13 (20 Dag Knut).

Men ändå har det varit KANSKE en av min LyckoDag! :).

Jag var på torget och dansade runt granen med typ alla andra som bor där jag bor! :).

Jag och Paolina9 dansade runt granen bredvid varandra, såklart! :).

Det var svårt att dansa runt granen IBLAND för att det fins såå mycket is! :D.

Och när man hade dansat klart runt granen så fick man en godispåsen från en som spelade musiken! :) :D ;).

Så har det alltid varit- att man får godispåsar  alltså! :) :D.

Jag och Paolina9 försökte tränga oss förbi.. :S..

Tillslut var vi framme med en var godis påse i händerna! :D.

När Paolina9 och jag skulle åka hem så gick Paolina9 hem och jag fick stanna eftersom mamma
 
ALLTID pratar med någon jättelänge :tired: .

Men en i min klass ville inte ha sin godispåse så då gav hon sin godispåse till mig! :D :D :D.

Så nu har jag 2 godispåsar! ;).
Och min pappa fick en godispåse men Kolla:

1. Min pappa får inte äta så mycket godis!
2. Min mamma fick redan en godispåse!
3. Min syster äter Nästan ALDRIG godis!
4. Jag ÄLSKR GODIS!!!! :P :P :P.

Så jag kanske får 3 godispåsar :cool: .

Men jag sitter här och smaskar på MITT godis! :P.
Bara MITT godis! ;D.

OCH så ska min pappa göra choklad! ;D.
Alltså varm choklad, som man dricker! ;D :) :D.


Sådär kommer jag nog se ut senare ikväll! ;D.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0