Rosis Brev från Honey!

Hej alla! ;) :) .
Rosi Här! :love: .
Gissa Vad jag fick.... Juste ett brev från HONEY!!! ETT alla Hjärtans Dag brev tillochmed! :D :D :D :love: .
Förut när jag inte fick något brev så gick jag sakta till brevlådan och öppnade sedan locket till brevlådag
och kollade om jag hade ett brev ifrån Honey... Jag fick nästan aldrig brev så då gick jag med huvudet neråt
.. :( ...
Men JAJA! :D.
Jag har ju brev ifrån HONEY NU!!! :D.
Och jag fick en liten ckokladkaka också från Honey! :) :D.
*Luktar* mmm... Min favorit Ckoklad! ;) :) :D :love: :thumbup: .
Jag har brevet på ett bord och läser lite då och då.. och så har jag ckokladkakan bredvid mig! :) :love: :D.
Men såhär stog det på brevet:

Hej!
Här är ett brev från mig!
Till R från H!
Så jag ska nog skriva på!
Du har också fått ckoklad!
Nu blir jag glad! :).
Du är så fin!
Du är nästan fluffig som en kanin!
Till R från H! :love: .
Jag tror att det stog så! :D.
Och det var inte allt...
På ett litet kort som han OCKSå skickade stog det att vi skulle träffas
på gräset ikväll på natten och äta picknick... :D.
JAA!!! :love: :love: :love: .
Ähh.. :blush: .... H-hejdå... :blush: .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn eller spelnamn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den. Den publiceras ej)

Din blogg- eller hemsidesadress:

Vad vill du säga till mig?


Tack för att du kommenterar i min blogg. Jag blir jätteglad för varje kommentar!
Trackback
RSS 2.0